اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع):

نیازمند ایجاد مرکز فرماندهی و کنترل فعالیت گروه‌های جهادی در کشور هستیم

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با اشاره به ضرورت سازماندهی فعالیت گروه‌های جهادی در کشور، گفت:‌ نیازمند ایجاد یک مرکز فرماندهی، کنترل و عملیات برای گروه‌های جهادی هستیم.

نیازمند ایجاد مرکز فرماندهی و کنترل فعالیت گروه‌های جهادی در کشور هستیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، حسین یکتا فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع)‌ در مراسم تکریم از گروه‌های جهادی که در کمیته امداد برگزار شد با اشاره به ضرورت سازماندهی فعالیت‌های گروه‌های جهادی در کشور، اظهار داشت: اگر به مرکز فرماندهی کنترل و عملیات برای عناصر و گروه‌های جهادی و مردمی داشته باشیم بهتر می‌توانیم در آینده در این سامانه کار کنیم.

وی افزود: امروز کمیته امداد می‌تواند با تفکر جهادی مرکز کنترل عملیات و سازماندهی حرکت جهادی را در دست گرفته و عمل کند و می‌تواند روی گروه‌های جهادی حساب کرده و این یک راهبرد جدی می‌خواهد.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با اشاره به ضرورت تشکیل گروه‌های جهادی متخصص و حرفه‌ای خاطرنشان کرد:‌ ما گروه جهادی دائم، مستقر، تخصصی و حرفه‌ای کم داریم و باید نسبت به تکثیر این گروه‌ها فکر کنیم و دانش این کار را برای انتقال به دیگر کشورها ارائه کرده و به صورت هدف‌دار فعالیت کنیم.

یکتا با اشاره به اهمیت ارتباط مؤثر بین گروه‌های جهادی و مردم تصریح کرد: گروه‌های جهادی برای ارتباط‌گیری با مردم بهتر می‌توانند عمل کنند و نتیجه این ارتباط به تولید ثروت و نیروی انسانی حرفه‌ای در این خصوص می‌انجامد.

وی با اشاره به تشکیل نقش‌آفرینی رهبران اجتماعی در جامعه گفت: باید رسانه مستضعفین شکل گیرد و ما نیازمند یک قرارگاه مرکزی برای همکاری همه گروه‌های جهادی هستیم.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بیان داشت: ما باید برای تعامل بین نسلی بسترگستری داشته باشیم و این بسترگستری امروز خدمت به محرومان است و این کار مستلزم هم‌افزایی جمعی و جدی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول